Zaključen između ugovornih strana:
- BRIX UNLIMITED d.o.o. Beograd, sa sedištem u Beogradu, ul. Gospodara Vučića br. 51, matični broj: 21824534 (u daljem tekstu: „Prodavac“), sa jedne strane, i
(ime i prezime, adresa), (u daljem tekstu: „Kupac“), sa druge strane.
Član 1.
Prodavac prodaje, a Kupac kupuje sledeću robu (proizvode/artikle):
Član 2.
Zaključenjem ovog Ugovora, Kupac potvrđuje da je od strane Prodavca na jasan i razumljiv način upoznat sa: osnovnim karakteristikama robe koju kupuje, cenom robe i načinom plaćanja, načinom i rokom isporuke, načinom izvršenja drugih ugovornih obaveza, funkcionalnošću robe, merama tehničke zaštite digitalnog sadržaja, relevantnom interoperabilnosti digitalnog sadržaja sa hardverom i softverom o kojima Prodavac ima saznanja, postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, postojanjem zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, načinom izjavljivanja reklamacija, a naročito sa mestom prijema i načinom postupanja po reklamacijama, uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti, mogućnošću vansudskog rešavanja sporova, kao i o dostupnosti rezervnih delova, potrošnog materijala, priključnih aparata i sličnih delova, tehničkog servisa, održavanju i opravci i uslovima za vreme i posle prestanka perioda u kojem Prodavac odgovara za nesaobraznost robe, odnosno po prestanku proizvodnje ili uvoza robe.
Kupac potvrđuje da je primio uputstvo za upotrebu i montažu od Prodavca.
Član 3.
Ako Prodavac isporuči Kupcu robu koja nije saobrazna ugovoru, Kupac, nakon obaveštenja Prodavca o nesaobraznosti robe, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Kupac ima pravo da izbora u pogledu otklanjanja nesaobraznosti robe opravkom ili zamenom.
Ukoliko nije moguće otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana, Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
1) nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte, ni u primerenom roku;
2) ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, to jest ako Prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
3) opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Kupca zbog prirode robe i njene namene;
4) otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.
Nesrazmerno opterećenje za Prodavca u smislu stava 3. tačka 4) ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove za Prodavca, uzimajući u obzir:
1) vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;
2) značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;
3) da li se nesaobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za Kupca.
Kupac ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost Kupca.
Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje ju je Kupac nabavio, opravka ili zamena robe mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za Kupca i uz njegovu saglasnost.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Kupca, Kupac ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Kupaca, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost Kupca.
Sve troškove koji su neophodni da bi roba postala saobrazna ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Prodavac.
Kupac ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
U slučaju da Kupac zloupotrebi svoja prava po osnovu nesaobraznosti robe ugovoru i time Prodavcu prouzrokuje štetu, biće obavezan da istu nadoknadi. Prodavac utvrđuje da li postoji nesaobraznost robe koju je Kupac istakao, te ako utvrdi da je Kupac i pored nepostojanja neosaobraznosti ili postojanja neznatne nesaobraznosti raskinuo ugovor, od Kupca će tražiti naknadu štete zbog neosnovanog raskida ugovora.
Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na Kupca.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Kupca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
U slučaju prodaje polovne robe, Prodavac odgovara za nesaobraznost robe u roku od jedne godine.
Rokovi propisani u st. 7,8,12 i 14. ovog člana ne teku u periodu koji Prodavac koristi za otklanjanje nesaobraznosti.
Član 4.
Prodavac je obavezan da isporuči robu sa kompletnom pratećom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom, kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.
Da bi Kupac ostvario svoja prava u odnosu na saobraznost robe, neophodno je da, pri predaji robe Prodavcu na servis, uz nesaobraznu robu, priloži i dokumentaciju koju je primio uz robu, neoštećenu ambalažu (po mogućstvu), original ili fotokopiju Ugovora o prodaji robe na daljinu i fiskalni račun (ili slip) kojim se potvrđuje kupovina robe od Prodavca. Ukoliko se radi o neispravnoj robi, potrebno je da Kupac detaljno opiše kvar kako bi se olakšala provera neispravnosti od strane ovlašćenog lica Prodavca ili ovlašćenih servisera proizvođača. Opis kvara, proizvođač, model, serijski broj i ostali podaci se unose u za to predviđen obrazac (revers). Prodavac je dužan da obezbedi Kupcu ovaj obrazac i popuni isti prilikom prijema robe na servis. Prilikom predaje robe na servis, jedan primerak reversa zadržava Prodavac, a drugi Kupac. Kupac je dužan da prilikom preuzmanja robe sa reklamacije donese i preda revers odgovornom licu Prodavca u maloprodajnom objektu. U suprotnom, Kupac neće moći da preuzme robu sa servisa. Opravka ili zamena pre provere dokumentacije i navedenih nedostataka, nije moguća. Izuzetno, u cenovniku ili posebnom sertifikatu koji dobija Kupac, može biti drugačije naznačeno (npr. za određeni artikl može biti naznačeno da se u slučaju reklamacije menja 1 za 1 u roku odgovornosti za nesaobraznost).
Ukoliko Prodavac usmeno izjavljenu reklamaciju reši u skladu sa zahtevom Kupca prilikom njenog izjavljivanja, nije dužan da postupi na način predviđen članom 55. stav 7. i stav 9. Zakona o zaštiti potrošača "Sl. glasnik RS", br. 88/2021 (u daljem tekstu: „Zakon”).
Roba koju Kupac šalje na servis poštom ili paketnom distribucijom mora biti propisno zapakovana u kartonsku ambalažu. Roba koja je na ovaj način dostavljena Prodavcu, a koja nije propisno zapakovana ili ona kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja tokom transporta neće biti preuzeta od strane Prodavca, već će biti vraćena pošiljaocu (Kupcu) o njegovom trošku. Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja robe i ambalaže koja nastanu u toku transporta. U slučaju da se utvrdi postojanje fizičkog ili mehaničkog oštećenja robe za koju Prodavac ne odgovara, Prodavac u slučaju povraćaja novca primljenog na ime kupoprodajne cene, nije dužan da vrati ukupan primljeni iznos, već će isti umanjiti za iznos koji odgovara procenjenom smanjenju vrednosti robe usled oštećenja. Procenu vrše ovlašćena lica Prodavca (serviseri).
Odgovornost Prodavca za saobraznost robe ugovoru ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale usled nepravilnog i nestručnog rukovanja robom. Nepravilnim rukovanjem smatraju se i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu predviđeni uputstvom za upotrebu, kao i korišćenje uređaja u uslovima drugačijim od predviđenih u uputsvu za upotrebu. Pravo na reklamaciju kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja, kao i u slučaju popravljanja od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca ili proizvođača.
Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na računaru, USB memoriji, hard disku ili bilo kom drugom uređaju koji služi za smeštanje podataka.
Prodavac ne vrši instalaciju i montažu robe na adresi kupca i samim tim ne snosi nikakvu odgovornost za nesaobraznost robe koja je nastala zbog nepravilne instalacije ili montaže, osim ako je do pomenutie nesobraznosti došlo krivicom Prodavca.
Ukoliko ovlašćena lica Prodavca (serviseri) utvrde da je roba poslata na popravku po reklamaciji ispravna, Kupac će biti dužan da plati Prodavcu sve troškove koje je tim povodom snosio Prodavac, kako troškove stručnog pregleda robe, tako i transportne troškove. Prodavac će isporučiti robu na adresu Kupca tek nakon što Kupac uplati na tekući račun Prodavca sve nastale troškove ovim povodom.
Ako je Kupac od Prodavca kupio kompletan računar, Prodavac je dužan da otkloni sve nepravilnosti u radu tog računara. Međutim, ako je Kupac od Prodavca kupio samo određene komponente za računar, odnosno ako računar kupljen kod Prodavca nije sastavilo ovlašćeno lice kod Prodavca, Prodavac je obavezan da proveri ispravnost i otkloni nepravilnosti samo kod komponenti kupljenih kod Prodavca. Kompatibilnost komponenti nije predmet prava Kupca po osnovu nesaobraznosti ukoliko sve komponente u računaru nisu kupljene od Prodavca. Ako su sve komponente u računaru kupljene od Prodavca, a postoji međusobna nekompatibilnost koja onemogućava ispravno funkcionisanje, Prodavac se obavezuje da će, u dogovoru sa Kupcem i u korist Kupca, pronaći rešenje za nastalu situaciju.
Član 5.
Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru, prava po osnovu garancije ili zbog pogrešno obračunate cene i dr, ne sledeće načine:
- Usmeno na adresi Prodavca: Gospodara Vučića br. 51, lokal br. 1, 11000 Beograd, Vračar;
- Telefonskim pozivom na broj: __;
- Pisanim putem, na adresu Prodavca: Gospodara Vučića br. 51, lokal br. 1, 11000 Beograd, Vračar;
- Elektronskim putem, na adresu e-pošte Prodavca: : office@brixcomputers.rs; ili na trajnom nosaču zapisa
uz dostavu original računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (fotokopija računa, slip i sl.).
Kupac je ovlašćen da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz garancije Prodavcu u roku u kome je predviđena odgovornost Prodavca po osnovu nesaobraznosti. Po isteku tog roka, reklamacija se izjavljuje izdavaocu garancije.
Prodavac je dužan da Kupcu bez odlaganja izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Evidencija Prodavca o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži naročito ime i prezime podnosioca i datum prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru podnosiocu, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio Kupac, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.
Prodavac ima obavezu da, bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju Kupca mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje u slučaju neprihvatanja reklamacije, izjašnjenje o zahtevu Kupca o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i na koji način rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata. Rok predviđen za rešavanje reklamacije iznosi 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada Kupac primi odgovor Prodavca i počinje da teče iznova kada Prodavac primi izjašnjenje Kupca. Kupac je dužan da se izjasni na odgovor Prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora Prodavca. Ukoliko se Kupac u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom Prodavca. Neblagovremeno davanje saglasnoti Kupca smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u zakonskom roku, odnosno ukoliko se Kupac u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca o načinu rešavanja reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada Kupac primi odgovor Prodavca i počinje da teče kada Prodavac primi izjašnjenje Kupca. Nakon što istekne prekid maksimalnog trajanja od tri dana, rok za rešavanje reklamacije se nastavlja i u isti se uračunava vreme koje je proteklo pre prekida.
Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je predviđen, dužan je da o produžetku roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede dodatni rok u kome će rešiti reklamaciju, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Kupac dati u najkraćem mogućem roku. Produženje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Prodavac je dužan da svaki proizvod koji je predat na servis kod Prodavca, a čija reklamacija nije rešena u predviđenom roku, zameni novim, i to istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko Kupac ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Kupcu će biti vraćen iznos kupoprodajne cene. Kupac je dužan da popravljeni proizvod preuzme najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da može preuzeti proizvod sa servisa. Nakon isteka tog perioda Prodavac ne preuzima više nikakvu odgovornost za dati proizvod.
Član 6.
Prava koja Kupac ostvaruje po osnovu saobraznosti robe ugovoru, odnose se isključivo na ispravnost proizvoda, a ne na njegovu funkcionalnost, jer se podrazumeva da je Kupac upoznat sa tehničkim karakteristikama i tehničkim mogućnostima proizvoda, niti se odnose na poslove održavanja proizvoda (čišćenje i sl.). Sve eventualne nepravilnosti u radu proizvoda koje Kupac prouzrokuje izlaganjem proizvoda štetnim dejstvima (ekstremno prašnjave prostorije, ekstremno hladne ili ekstremno tople prostorije, duvanski dim i dr, a imajući u vidu predviđenu namenu proizvoda) mogu biti otklonjene isključivo na teret Kupca, a po važećem cenovniku servisnih usluga Prodavca.
Nije moguće ostvariti prava po osnovu saobraznosti robe ugovoru ukoliko je do oštećenja ili kvara robe došlo usled transporta nakon isporuke, usled nepravilne montaže, usled nepravilnog održavanja, usled neispravnih električnih instalacija, nestabilnog napona ili usled strujnog udara ili udara groma, usled više sile (poplava, zemljotresa, požara i sl.), usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled korišćenja neodgovarajućeg potrošnog materijala koji nije kupljen uz proizvod, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom Kupca ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, usled neovlašćenog popravljanja proizvoda od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od Prodavca ili proizvođača, ukoliko je proizvod vraćen bez fiskalnog računa ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca.
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.
Kupac će po mogućnosti sačuvati originalnu ambalažu kupljenog prizvoda i koristiti je pri svakom internom i eksternom transportu.
Pre nego što se obrati za tehničku pomoć, Kupac će proveriti da li su obezbeđeni svi neophodni uslovi za nesmetan rad kupljenog proizvoda.
Softver koji je isporučen uz računar ili uredjaj ne potpada pod uslove saobraznosti u slučaju nestručnog i neadekvatnog rukovanja istim.
U slučaju važenja zakonskog roka za ostvarivanje ovog prava, dužina trajanja prava se posebno ne naznačava za kupljeni proizvod. Za proizvode za koje važi duži rok isticanja prava po osnovu saobraznosti, Kupcu se izdaje garantni list davaoca garancije (proizvođača ili uvoznika).
Sve dodatne informacije vezane za servis Kupac može dobiti pozivajući __ CALL CENTER na telefon __ svakog radnog dana… ili slanjem poruke na e-mail: __.
Član 7.
Kupac može da odustane od ugovora o prodaji zaključenog na daljinu u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i bez dodatnih troškova. Ukoliko je roba već isporučenana adresu Kupca, Kupac snosi troškove vraćanja robe. Rok od 14 dana za odustanak od ugovora računa se od trenutka kada roba dospe u državinu Kupca ili trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Kada Kupac jednom porudžbenicom naruči više vrsta robe koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u državinu Kupca ili trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana za odustanak od ugovora počinje da teče od dana kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu Kupca ili trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Rok iz ovog stava ističe protekom poslednjeg časa poslednjeg dana roka.
Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: izjava o odustanku). Izjava o odustanku smatra se blagovremenom ukoliko je poslata Prodavcu u roku iz stava 1. ovog člana. Izjava o odustanku proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu. Ako Prodavac omogući Kupcu da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa. Prodavac će u trenutku zaključenja ugovora, a najkasnije prilikom isporuke robe predati Kupcu u pisanoj formi ili na trajnom nosaču zapisa obrazac za odustanak i primerak potpisanog ugovora. Obaveštenje Kupcu iz člana 26. stav 1. i stav 2. Zakona sadržano je u tekstu ovog ugovora.
Protekom roka iz stava 1. ovog člana, prestaje pravo Kupca na odustanak od ugovora.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj iznosa primljenog od Kupca po osnovu ugovora, dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
Kupac je dužan da vrati robu Prodavcu ili licu ovlašćenom od strane Prodavca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Kupac će proizvod vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svom pripadajućom dokumentacijom koja se nalazi u originalnom pakovanju i u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja.
Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:
1) isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje Prodavac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;
2) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Kupca ili jasno personalizovane;
3) isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
4) isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
5) isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;
6) isporuke digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa ako je izvršenje započelo posle prethodne izričite saglasnosti Kupca i njegove potvrde da zna da na taj način gubi pravo na odustanak od ugovora.
Zaključenjem ovog ugovora Kupac daje izričitu saglasnost na isporuku digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa i potvrđuje da zna da na taj način gubi pravo na odustanak od ugovora.
Član 8.
Isporuku robe Prodavac vrši na teritorije cele Srbije isključivo radnim danima.Prodavac vrši dostavu preko kurirske službe __ i to prema opštim pravilima ove kurirske službe, kao i sopstvenim dostavnim vozilima na teritoriji grada Beograda. Rok isporuke zavisi od mesta na koje se isporuka vrši i iznosi okvirno od 60 minuta do 7 radnih dana. Za pojedinu robu specifičnu po svojoj nameni ili proizvode koji se nalaze u statusu deficitarne robe na svetskom ili lokalnom tržištu (za šta su odgovorni proizvođači te robe, a ne Prodavac), rok isporuke može biti i do 30 dana od dana poručivanja. U ovakvim i sličnim situacijama angažovano lice kod Prodavca će obavestiti Kupca o vremenu i uslovima isporuke direktno telefonom ili putem e-pošte radi uspešne realizacije posla. Izbor načina plaćanja direktno utiče na brzinu isporuke. Ako Kupac izabere neki od bezgotovinskih načina plaćanja, Prodavac šalje pošiljku onog trenutka kada uplata bude evidentirana na tekućem računu Prodavca. Kupac je dužan da prilikom prijema paketa isti prekontroliše u prisustvu kurira. Ukoliko tom prilikom Kupac primeti da je roba oštećena, u obavezi je da u prisustvu kurira sačini zapisnik o oštećenju robe i isti vrati kuriru koji će paket vratiti Prodavcu, nakon čega je Prodavac dužan da bez odlaganja pošalje Kupcu novi paket sa novim proizvodom umesto oštećenog. Svi paketi poslati preko kurirske službe su osigurani. Dostava paketa ne teritoriji Srbije je besplatna u slučaju da vrednost porudžbine prelazi __,00 dinara. Ukoliko vrednost porudžbine ne prelazi __,00 dinara, cena dostave paketa __,00 dinara sa uračunatim PDV-om. Cena isporuke na teritoriji Srbije je fiksna i ne zavisi od broja paketa. Cena je ograničena ukupnom masom svih paketa koja iznosi __-__kg. Prodavac zadržava pravo da otkaže porudžbenicu poručiocu, e-poštom ili telefonom ako se utvrdi da poručene robe više nema na lageru u svom maloprodajnom objektu ili magacinima. Navedeni uslovi važe za celu teritoriju Srbije osim za AP Kosovo i Metohija za koju važe posebni uslovi prodaje. Za više detalja pozovite __.
Član 9.
Kupac je dužan da isplati Prodavcu iznos naveden u članu 1. ovog ugovora na ime kupoprodajne cene za robu navedenu u članu 1. ovog ugovora.
Kod ugovora o prodaji na daljinu, isplatu kupoprodajne cene Kupac može izvršiti na neki od sledećih načina:
- plaćanjem pouzećem gotovinski (prilikom preuzimanja paketa od kurira);
- plaćanjem na tekući račun Prodavca (uz poručenu robu, Prodavac dostavlja Kupcu predračun i instrukcije za plaćanje);
- bezgotovinsko plaćanje (plaćanje platnim karticama Visa, Mastercard ,Maestro i Dina Card).
Navedeni uslovi važe za celu teritoriju Srbije osim za AP Kosovo i Metohija za koju važe posebni uslovi prodaje. Za više detalja pozovite __.
Član 10.
Prikupljanje, obradu, izmenu i brisanje i korišćenje ličnih podataka Kupca, Prodavac je dužan da sprovodi uz poštovanje odredaba Zakon o zaštiti podataka o ličnosti "Sl. glasnik RS", br. 87/2018. Podatke o ličnosti Prodavac koristi u svrhu obaveštavanja Kupca o statusu pošiljke, kao i o popustima i akcijama ukoliko Kupac na to pristane. Pristanak kojim Kupac odobrava Prodavcu korišćenje podataka o ličnosti može obuhvatiti pravo ustupanja podataka Prodavčevim ugovornim partnerima (specijalizovanim servisima i ostalim servisnim partnerima) u svrhu pružanja nekih specifičnih usluga koje Prodavac ne vrši. U drugim slučajevima Prodavac ne prosleđuje lične podatke Kupca trećim licima, sa izuzetkom Ministarstva unutrašnjih poslova na čiji zahtev i obrazloženje je Prodavac dužan da ustupi podatke, u slučaju učinjenog krivičnog dela i to po nalogu tužilaštva. Svaka zloupotreba ličnih podataka u smislu krađe indetiteta, lažnog predstavljanja ili bilo koje drugo ponašanje koje se smatra krivičnim delom prema zakonodavstvu Repiblike Srbije, povlači obavezu Prodavca da prijavi takve slučajeve nadležnim organima. Pristup ličnim podacima Kupca imaju samo zaposlena lica kod Prodavca kojima je to omogućeno u svrhu pružanja adekvatne usluge Kupcu. Svi lični podaci Kupca koji se nalaze na serveru Prodavca se čuvaju u skladu sa najstrožim sigurnosnim merama i kojima Prodavac garantuje sigurnost ličnih podataka Kupca od gubitka, zloupotrebe, nedozvoljenog pristupa, objavljivanja, izmene i brisanja, u skladu sa tehničkim mogućnostima i savesnim postupanjem.